Корозія – руда смерть

  Дана стаття про те, що потрібно робити, щоб уникнути такої дорогої роботи як ремонт автомобільного кузова. Саме головне тут, це на самих ранніх етапах помітити перші прояви іржі.

   В залежності від того, якими темпами і як саме на автомобілі розвивається корозія, можна зробити прогноз, скільки потрібно часу, щоб іржа повністю знищила кузов і зробила його непридатним. Але до цього не варто опускатись, сучасні технології здатні відремонтувати самі складні автомобілі, навіть ті, які дуже сильно пошкодила корозія.

   Враховуючи результати різноманітних експертиз кузовів автомобілів, їхній стан, вплив корозії на метал кузова, ці стани можна розділити на чотири умовні категорії:

   1. Корозійні процеси, які починають проявлятись із зовнішніх боків у тих місцях, де є сколи фарби, також вони можуть виникати і в місцях де ущільнювачі скла чи модінги. Це самий простий варіант прояву корозії, з ним дуже легко боротись, головне, вчасно виявити такі місця.

  2. Корозійні процеси, які починаються також на зовнішніх боках металів, але вони заховані фарбою, тобто їх не видно. Частіше вони виникають там, де фарба не дуже щільно прилягає до металу, виникає пустота, яку швидко вражає корозія. Першою причиною виникнення таких процесів являється миття машини в зимову пору, але теплою водою. Внаслідок великої різниці температур, швидких її перепадів, шар фарби та лаку може відшаровуватись від металевої поверхні, що являється причиною утворення порожнин. Щоб призупинити процеси корозії, проблемне місце потрібно закурити, після чого нанести шар ґрунтовки, а поверх неї автомобільну фарбу.

   3. Корозійні процеси, які починаються в тих місцях, які знаходяться в середині, де обмежена вентиляція, або в тих місцях, які ще називають «кишенями», саме там може збиратись волога, або пісок та бруд. А в зимову пору року сюди ще попадає сіль з доріг, якою посипають замерзлий асфальт. Частіше за все подібні «кишені» знаходяться біля передніх крил, біля фар, порогів. Деякі СТО усувають ці проблемні місця шляхом зварювання або лудіння. Щоправда, цей варіант ремонту може призвести до загострення ситуації та пришвидшення процесів корозії. Тому найкращим варіантом являється застосування епоксидної шпаклівки, яка наноситься на підготовлену, чисту поверхню.

   4. Корозійні процеси, які руйнують силові перетини кузова, а також склянки передніх амортизаторів. Останній варіант найбільш шкідливий для автомобілів с переднім приводом. Ці дефекти дуже неприємні, щоб їх усунути необхідна робота майстрів, які мають високий рівень кваліфікації, також ці роботи доволі трудомісткі за часом.

   Підсумовуючи все викладене, можна сказати, що частіше за все корозійні процеси починаються в зимову пору року. Перш за все, основна причина полягає в тому, що зимову дорогу посипають сіллю. Друга причина – перепади температур, наприклад, при їзді на морозі метал охолоджується, а коли автомобіль ставиться у теплий гараж, то він покривається вологою, конденсатом. Ця волога доволі тривалий час тримається на металі, особливо у внутрішніх частинах кузова, а це ідеальна умова для розвитку корозії.