Як вберегти авто від потопу

   Ні в якому разі не глушити мотор і переміщатися на першій передачі рекомендує "Зараз" водіям тоді, коли повінь загляне навпростець в дорозі.

   Природа, може здатися на перший погляд, прийняла рішення безповоротно добити шоферів: у наслідку не так давно стався випад снігу, який паралізував переміщення в країні на пару місяців, нас очікує підвищення температури і, як наслідок, потоп. Його можливість висока: каналізаційні стоки забиті, сніг ще не вивезли. Ясно, що шоферам протягом декількох днів краще взагалі не сідати за кермо. Хоча як вчинити, коли повінь застигнутий вас в дорозі? Так як прогнози прогнозами, а затопити дороги зможе в кожну мить. Як пережити даний важкий період?

   Коли вода вбиває автомобіль

   Отже, коли спереду чимала калюжа і можливості її об'їхати немає - необхідно або форсувати водну перешкоду, або кинути автомашину (це не найлучший варіант, з урахуванням того, що під водою мають всі шанси бути лід і відкритий каналізаційний люк). Своєчасної є приказка: не знаючи броду - не лізь у воду. Щоб його дізнатися, треба пропустити сусіда по потоку вперед. Традиційно вантажівки або найвищі позашляховики «пливуть» по воді досить хоробро. За щаблі занурення у воду можливо розцінити глибину калюжі і порівняти її з височиною власного авто. Для орієнтування майте на увазі, що дорожній просвіт звичайного авто оформляє в межах 15 сантим., А коли додати до даного височину колеса, то абсолютно не небезпечно для власного авто і себе, можливо проїхати калюжу завглибшки 25-30 сантим .. Коли спереду вас джип, то йому вода буде отримувати раз на «бордюрчика» (верхнього краю порогу). У вас тоді намокне зчеплення, нижня частина мотора і коробка передач - нічого жахливого в цьому немає, оскільки мотор і коробка герметичні, а зчеплення підсихає конкретно за пару хвилин їзди.

   У разі якщо глибина калюжі становить 30-35 сантим., У вас виникає ризик заглухнути (коли вода заллє систему вихлопу). У такій ситуації краще чекати допомоги і зовсім не намагатися завестися - бо вода тісніше потрапить в мотор, то спроба його запустити призведе до гідроудару. Істина, коли ви рухаєтеся на маленький швидкості і дбайливо, ризик заглухнути вважається найменшим. І, врешті-решт, малоймовірно проїхати в тому випадку, у разі якщо глибина калюжі оформляє 40 сантим. і вище - на даній височині розташовується повітрозбірник, через який вода просто потрапляє в движок і миттєво виводить його з ладу.

   Рух і паркування

   Як їздити. Швидкість переміщення в період повені не може бути вище 5 км на годину, а перемикати передачі треба як можливо рідше (переважно переміщатися на 2-й передачі, з якою при прагненні можливо і рушити).

   Герметизація. Тому що передвіщати, наскільки велика повінь нас очікує, не має можливості ніхто, краще приготувати авто до подорожей по "великий воді" завчасно. Власними силами шофер в змозі зробити 2 речі. По-1-х, від'єднати патрубок від впускного колектора (повітря в движок при всьому при цьому стане потрапляти безпосередньо - в обхід повітряного фільтра), що збільшить висоту забору повітря (зараз повітря не запорошене, і можливість потрапляння бруду в движок досить невисока ). Так само, можливо уберегти від попадання води в генератор, стартер, переривник-розподільник, свічки та роз'єми за допомогою целофанових пакетів і скотча. Так само можливо влаштувати непроникним отвір масляного щупа і кришки маслоналивної горловини. Ми провели дані операції - по часу зайняло в межах 15 хв., Хоча комфортніше це робити на естакаді, оглядовій канаві або за допомогою підйомника. Іншими словами можливо звернутися за допомогою на 100. У разі якщо такої здатності немає, підійде і шиномонтажка, де мають всі шанси підняти авто за допомогою домкратів, щоб відкрити доступ до важкодоступних апаратів (до стартера і генератора досить важко добратися).

   Де поставити авто. Раз ви прийняли рішення не виїжджати в дані важкі дні, то треба докласти всі старання щоб автомобіль не потонув - добре підібрати паркінг. Найкращим чином, коли ви виявите вільну від дерев височінь. Також, авто навряд чи потоне, коли поблизу з ним знаходиться не забитий льодом, сніговим покривом і брудом стік. До слова, вивільнити ви його зможете особисто, не чекаючи комунальників, - можливо просто підняти кришку і пробити "пробку" лопатою. А де не можна ставити, так це внизу спуску, на повороті і під деревами.