Як вигідно продати автомобіль. Психологія покупця

  В даній статті будуть наведені основні психологічні принципи, які суттєво полегшать механізм спілкування з потенційними покупцями вашого транспортного засобу.

   При зустрічі дуже велике значення має перше враження про людину. Найбільш важливими рисами, які повинна мати особа – серйозність, впевненість в собі, пунктуальність, привітність, а також старанність.

   Також не варто забувати і про автомобіль, який виставляється на продаж, він повинен виглядати якнайкраще, причому і ззовні в всередині.

   Під час спілкування з клієнтом намагайтесь створити психологічний портрет покупця. А щоб зробити це якомога краще, намагайтесь задати йому максимальну кількість питань. Не буде лишнім використання невербальної комунікації: мова жестів, міміка, пози. В момент спілкування дивіться співрозмовнику в очі, не слід забирати у нього право висловлюватись.

   Краще всього показувати свою машину в сонячний день, а також в тому місці, де немає великого скупчення інших автомобілів. Це робиться для того, щоб потенційний покупець не мав змоги порівняти вашу машину з іншими, схожими. Якщо на вулиці дощова, сира погода, можна прогріти салон, де буде створювати ілюзію затишку в транспортному засобі. Не варто тримати на виду інструменти, щоб у покупець не зробив висновків, що автомобіль досить часто ламається. Угоди з купівлі-продажу автомобіля краще проводити на початку тижня, місяця, в першій половині дня – в цей період людина бадьора, не втомлена від самого процесу.

  З самого початку намагайтесь з’ясувати у клієнта максимальну суму грошових коштів, які він готовий заплатити. А ви, в свою чергу, намагайтесь підняти вартість до цього максимуму, в результаті цього ви без особливих втрат можете говорити і робити знижку на свою машину.

   Не варто надто сильно розхвалювати свій автомобіль – це може здатись дуже підозрілим для покупця. Не буде лишнім ненароком згадати про несуттєвий недолік автомобіля, також враховуючи це можна надати знижку покупцю.